شباب السفاينه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر))))))))))))))))))

CriStianO
toufan 4 ever
كورمبو
7 مشترك

((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) Empty ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر))))))))))))))))))

مُساهمة من طرف كورمبو الإثنين أكتوبر 19, 2009 1:13 pm

الحمد للة بعد هذا المجهود الرائع والكبير لى انا وحدى فى القضاء على شرذمة من الفا سدين واعتزالهم منتدى السفاينة الطاهر المطهر وبمساندة بعض الاعضاء الاشراف كبوبوس والتمساح وa8a بعد ان هداة اللة على يدى قمنا نحن برصد المنحرفين ومتابعة مواضيعهم الغير مفيدة للمنتدى البتة بعد عناء كبير وهذا ما كان امام ناظر اعيونينا اما ما على الرسائل الخاصة فلن نفضحها لاننا نكتم الاسرار وبعد انا كانو يتخفون فى قسم لا يدخلة الا المتزحلقون والمتزحلقات وكانو يجاملون بعضهم البعض بكلام غير عادى كان يقول لهم المتزحلق يا جميل ويا امر ويا سيدى هذا الكلام الفاضح علنيا فماذا كان وراء الرسايل الخاصة وكان المتزحلقات تاخذ الكلام كانة سكر ويردون تسلم الايادى وتسلم العيون وتسلم الحبايب فماذا هذا الكلام الغير شريف وبعد ان فضحتهم على موضوعى فى شخابيط قررو جميعا بان لا يدخلو المنتدى وذلك عن طريق الراسايل الخاصة الذى تحمل الكثير وهم لا يعرفون انى لا اقرئها يوميا
وبهذا قد نكون خلصنا المنتدى الطاهر من الفساد والحب والسوء بعد ان انتصرت عليهم انا ورفاقى فاحسو بخطيئتهم وقررو بعدم الدخول فظهر لكم انهم تابو وظن لى ذلك ايضا ولكنهم للاسف لم يتوبو .........................
فقد علمت انهم يحادثون البعض عن طريق الياهو الملعون وكان من احد اسرارهم فى الرسايل الخاصة انهم يعملون منتدى جديد بقيادة كبير المتزحلقين لكى يكون منتدى فساد واشعار ولكن هذا لا يخصنا ولا يعنينا من شىء الا اذا اراد اللة ان اعرف هذا المنتدى وادخلة لكى اقضى على الفساد وانشر الخير وهؤلا الاعضاء هم c s ع t g ن

والان المنتدى فى صلح وهداية كبيرة وانا من هن اطلب من رابكو ان يحذف هؤلاء الاعضاء الجهابلة بطريقة مجهبلة
نهائيا وان يحذف مشرف هذا القسم الحبيب الى عاملى فيها الجهبول الصغير
وشكرا study study
((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) 912080646536 نحن نعمل بجد للصالح العام
كورمبو
كورمبو
عضو مشاغب
عضو مشاغب

ذكر عدد الرسائل : 102

((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) Empty رد: ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر))))))))))))))))))

مُساهمة من طرف toufan 4 ever الإثنين أكتوبر 19, 2009 5:13 pm

اشكركم على الموضوع ويا ريت يكون فى اخاء وصداقه بين الاعضاء.
عن عبد الله بن عمر رضي الله عنهما قال أخذ رسول الله صلى الله عليه وسلم بمنكبي فقال كن في الدنيا كأنك غريب أو عابر سبيل
toufan 4 ever
toufan 4 ever
مشرف
مشرف

انثى عدد الرسائل : 527

((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) Empty رد: ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر))))))))))))))))))

مُساهمة من طرف CriStianO الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 12:19 am

حاجة للعلم بالشئ ياعم اللى بتقول انت اد ابويا Laughing lol!

انا خرجت من المنتدى لاسباب شخصية وموش واحد زيك يا بتاع اللى يخلينى اخرج من مكان يا شاطر وانت ياعم اللى بتقول انك مؤسس المنتدى انا عايزك تشيلنى كدا موش انت مؤسس بردو هه بعدين لو انت مؤسس ما تشيلنى يا عم البتاع affraid
هه
كان غيرك اشطر يا حلوووووووو

وانا اسف لو محدش عجبة كلمة من كلامى من ولاد بلدنا بس والاعضاء المحترمين

اما انت اكيد هايعجبك الكلام ولو شتمتك اكيد هايعجبك انا اعرف ناس زى حالتك كدا
وبتتعالج
هه ادعو له بالشفاء

lol!
CriStianO
CriStianO
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

ذكر عدد الرسائل : 675

مُساهمة من طرف mimo الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 2:09 am

االى الاخ العزيز مدير النتدا بعد التحيه انبه سيادتكم بان العضو الحترم (كورمبو) قد اساء الى قوانين المنتدا والى سيادتكم شخصيا بقوله الفاظ سيائه لا تلقى بمنتدا كمثل ((((شرذمة من الفا سدين_قمنا نحن برصد المنحرفين _خلصنا المنتدى الطاهر من الفساد _الى عاملى فيها الجهبول الصغير _ وهذه الفاظ موجه الى بعض الاعضاء والمنتدا . اما عن الاساه الى سيادتكم فى موضوعه بقوله(ما على الرسائل الخاصة فلن نفضحها لاننا نكتم الاسرار ) فمن المسؤل عن هذه المنتدا ربكو ام عضو مثل هذا الذى يدعى كومبو وبعدين انا نفسى اعرف ياعم ربكو لما واحد زى كرومبو يعرف الى بيحصل فى الرسايل الخاصه يعرف ايه تانى ارجو انى ربكو يكون صارما فى هذا الموضوع وطرد المفتش كرومبو من المنتدا لانه هوا العضو الوحيد المتزحلق فى هذا المنتدا واخر ما اقول (هوا كرومبو ساب القضايه الى كان بيحلها وتفرغ للمنتدا )

(((((((((((((اسف على الازعاج))))))))))))
mimo
mimo
مشرف .
مشرف .

ذكر عدد الرسائل : 488

مُساهمة من طرف سكر الثلاثاء أكتوبر 20, 2009 3:23 am

يا جماعه اللي بيحصل دا ميصحش اولا كرومبو زودها قوي بس انا مش مع شطبه لانه برده كان عضو كويس في بدايته

بس معرفش ايه اللي جراله و موضوع الرسائل الخاصه دا منتهي لان دي نصبه من كرومبو لو يقدر يوريني شطارته ويجيب

رساله من بتوعي و كمان كريستانو برده غلطان ومش لازم اقول هو بيعمل ايه بس مكنش يصح انه يشطب مواضيع كرومبو من

منتدي البرامج لان من حقنا اننا نقرأها وبعدين فين مشرف القسم معرفش ايه دوره في المشكله دي

اكيد هيكون في وقفه من رابكو مع كل من كريستيانو وكرمبو ومنتروسو لانهم اخطأو في حقنا جميعا

لو الموضوع وصل للشطب فيجب ان يشطب العضوين واعتقد دا حل يرضي جميع الاطراف
سكر
سكر
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 296

مُساهمة من طرف CriStianO الخميس أكتوبر 22, 2009 11:49 am

يا عم سكر انا شطبت الرد لان كان فى كلام مينفعش حد يشوفة كلام زى اللى كاتبة فوق دا واكتر دا اولا
ثانيا انا المشرف هناك وموش مستعد لاى جدل فى القسم بتاعى ادام انا موش بعمل حاجة غلط وكمان لو كنت سبت الرد كنت هاضطر اتكلم مع واحد تقريبا drunken اسف يعنى مينفعش اقول الكلمة

وبعدين انا قولت للادارة قبل كدا على كلام اتقال مينفعش يتحط فى المنتدى وانا مشوفتش اى رد فعل ولا تحذير ودا موش بقلل من قيمة الادارة خالص

وشكرا ليك يا سكر انت وميمو على رد فعلكم وياريت نشوف الادارة
CriStianO
CriStianO
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

مُساهمة من طرف كورمبو الخميس أكتوبر 22, 2009 6:31 pm

يا عم سكر صباح الفل الاول انتا بعد اذنك خليك كبيرنا فى الموضوع دة الحبيب بيئول هو بيؤل الى هو انا كلامى ما يصحش يتقال طب خلى يؤل انا اولت اية وبعدين بيؤل انا مابعملش حاجة غلط اقولو لا يا ارمط انتا دا انتا جهبول كبير مش صغير دا انتا نازل يا جميل ويا حلوة ويا بت ويا جميل ويا جميل ونازل انتا فاكرو شات يابنى دا غير الى على الشات وكل واحد معا شات التانى ايو انكر وانا اجبهولكو واحد واحد من على الرسايل مين يا عم سكر يا كبيرنا الى يتشطب محارب الفساد والغش والحب ولا الى عاملى فيها وليام شكسبير طب خلية لو مشرف يرجع الرد بتاعى ولو فية حاجة غلط انا هابطل احارب الفساد ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) Cartoon1 ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) Normal_%D5%E6%D1%C9%20%D1%E6%E3%E4%D3%ED%E5 انتا شكلك بتحلم لانى انا وراك ((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) 193 مش هاسيبك يعنى مش هاسيبك يا جهبول يا كبير study study study
كورمبو
كورمبو
عضو مشاغب
عضو مشاغب

ذكر عدد الرسائل : 102

مُساهمة من طرف CriStianO الجمعة أكتوبر 23, 2009 12:30 am

نو كومنت على الكلام

ثانيا انا اقول يا جميل ويا اللى انا عايزة موش انت اللى هاتمنعنى يا بتاع
وحارب الفساد وربنا يصبرك على ما بلاك يابنى
ياااااااااالى بتقول اد ابويا عجبانى اوى اد ابويا دى
هه lol!
CriStianO
CriStianO
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

مُساهمة من طرف Rabko الجمعة أكتوبر 23, 2009 2:13 am

انا حاسس اني بتفرج علي مسلسل للاطفال بدون تعليق علي اللي بيحصل__ كل مشرف له الصلاحيه انه يعمل اللي يشوفه صح في القسم الخاص بيه لو حصل تجاوز في اقسام تانيه ممكن ننبه المشرف المسؤل عن طريق الرسائل لو مفيش استجابه ممكن الرسائل تتوجه ليه او للادمن لكن مش كل مشكله هتحصل إدارة المنتدي هتحلها فين دور المشرفين مع انهم يعتبرو من إدارة المنتدي

حرية الرأي مش معناها التجريح في الاخر او الخروج عن الذوق العام في المقابل مش حذف المواضيع او شطب الاعضاء هو الحل لكل مشكله في حلول تانيه اكثر فاعليه مثل تجاهل الموضوع ودا بيكون اثره اكبر بكتير من حذفه ومراسلة المشرف والاداره
بخصوص اي تجاوز لكن الرد علي الغلط بغلط اكبر لا يجدي ولا يفيد

عدم تدخل إدارة المنتدي او تأخرها يأتي حرصا علي إعطاء الفرصه للاعضاء في الاعتماد علي انفسهم في حل المشكلات وايجاد حلول جديده مبنيه علي حرية الرأي و احترام الاخر

Rabko
Rabko
مدير عام
مدير عام

ذكر عدد الرسائل : 325

مُساهمة من طرف abood_208 الأحد أكتوبر 25, 2009 2:01 pm

((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) 11
((((((((((((( قضينا على الفساد فى عزة ونصر)))))))))))))))))) No_comment
abood_208
abood_208
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 298