شباب السفاينه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد......

بوبوس
Mentiroso
سكر
Ezz
saso
ظلام الليل
SUN
كورمبو
12 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد...... - صفحة 2 Empty فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد......

مُساهمة من طرف كورمبو الأربعاء أغسطس 05, 2009 2:48 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

color=darkred]
انا النهاردة برحب بكل اعضاء المنتدى بس عاوز افضفض عن نفسى شويا كتير انا رجعت المنتدى دة تانى لما سمعت انى فى ناس جديدة رجعت الروح للمنتدى مع الناس القديمة طبعا زى بيدو وسكر وستار وبنت المنتدى ومنتيرسو وغيرهم بس انا دخلت لقيت غير كدا خالص مالص فالص لقيت المنتدى وبصراحة كلو مشاكل وحب ومجاملات عرفين زى اية زى قصة FULLA لا تعليق فى شخابيط ودا انا الى ملاحظو ودا بس فى قسم شخابط فى الخلاط ابص الاقى عضو كاتب موضوع عن مسافر خارج النطاق واعرف نفسك واعرف حبيبتك
والمشكلة انها بتقول انا حبيت وسابنى يك حبك عفريت وضربك على افاكى ولا اسفر فين يا معلم اروح المكوك عشان كدا فى خارج النطاق لا والجواز والحب انتى من السفاينة دا انا لو اعرفك هو انا دخلت منتدى الحب وكاتبالى انا بفضل الحب عن الجواز يخى احرص ولا جدتك ما كنتش بتحب جدك دا انا نفس اشوفك ولا موضوع خش للاهمية هو انا اسات للمنتدى لا يخش بعض الناس ويؤلك لا هى فين الاساءة دى وننتظم منك المزيد والتانى احنا كلنا معاكى يلا عشان نقدم المنتى والتانى هو فين الى بيؤلك كدا احب ارد

انى انتو اصلا الى اساتو للمنتدى دا بقى منتدى حب يعم فى شات فى تليفونات مش علنى دحنا فخرنا واتنتشنا

وبعدين مين ساسو الى انتو بتكلمو علية عشان بؤل رايو بصراحة فى الفسق ياو..............

ولا موضوع فى سوق الحياة اسوقو بئىلى سوق الحياة.. فوجدت :
قلوبا تُباع، وعقولا تُشترى!..
وجدت :
مشاعر ملقاة على أرض الزمن، يُداس عليها!..
وجدت :
هو دا بقى سوق الياة دا سوق التعريص والفسق والفجر همسة أخيرة :
الحياة حتماً لا تُباع، ولا تُشترى!.. ايو هى دى الخاتمة الصحيحة ارزع بالمانجو

ولا موضوع يلا يا بنتا اعرفو شخصيتكم من شهر الميلاد مافيش رحمة مافيش شفقة مافيش اخلاص ما فيش ييلا يا شباب اعرفو شخصيتكم من شهر الميلاد ولا موضوع عشرة اشياء اماتت القلب وموضوع ورود الحياة وموضوع المراة والوردة اة بس اعرف انتى مين من البلد وان شوف................... كل حاجة يك ولا موضوع صور لاحلى فساتين زفاف اة يا بنت الجامدة اة لو اشوفك يا عضو لواشوفك لا والى يغيظك يخش ا ل م ع ويؤلو لك جزيا الشكر مجهود رائع مجهود جميل وننتظم المزيد

ولا موضوع اهات ودموع ما اصعب ان تبكى بلا دموع وما اصعب ان تذهب بلا رجوع وما اصعب ان تشعر بالضيق وكأن المكان من حولك يضيق ما اصعب ان تتكلم بلا صوت ان تحيا كى تنتظر الموت ما اصعب ان نفسى اعرف انتى مين هو انتى يا بنتى فى كلية فساد

ما تعرفيش حاجة اسمها الكسوف غير الدين نفسى اعرف انتى مين

ينهار ملحوس وتؤلك فى موضوع هل تقدر ان تحضر زفاف من كنت تحب دا انا نفسى اشوفك انتى منين نفسى اشوفك

ولا موضوع اعرف شخصيتك من لون عيونك انتى من يا بت نفسى اعرف انتى مين شويا شويا تؤلى اعرف شخصيتك من صوابع رجليك

وفى النهاية نفسى تحكمو على الموضوعات مش على العضو ولا يلا ماعدتش تفرق سينا من سونيا

ونفسى اعرف هى مين نفسى lol! lol! lol! lol! lol!

[/color]وانتظرو االمزيد..................................... study study study
كورمبو
كورمبو
عضو مشاغب
عضو مشاغب

ذكر عدد الرسائل : 102

فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد...... - صفحة 2 Empty رد: فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد......

مُساهمة من طرف بوبوس الأحد أغسطس 09, 2009 10:01 am

ان بطلب من ادارة المنتدى انى ترجع الكلام الذى تم حذفة واذا لم يعود فعليهم بشطب عضويضى

بوبوس

ذكر عدد الرسائل : 13

فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد...... - صفحة 2 Empty رد: فتش ونتش وجزيل الجهد وننتظم المزيد......

مُساهمة من طرف سكر الأحد أغسطس 09, 2009 3:02 pm

بوبوس كتب:ان بطلب من ادارة المنتدى انى ترجع الكلام الذى تم حذفة واذا لم يعود فعليهم بشطب عضويضى

من مكاني هذا موقف السوزوكي بضم صوتي لصوت بوبوس وبطالب الادارة ترجع الكلام(عشان انا مشوفتوش وبعدين يحذفوه تاني)

الذي تم حذفه واذا لم يعود فعليهم بشطب عضوية بوبوس عشان ميزعلش الجديد في الموضوع هو تفاعل الشارع السفايناوي مع

الحدث وانقسام الشارع الي مؤيد لكرومبو وبوبوس والمجموعه دي اطلقت علي نفسها اسم كروبوبوس ومجموعه اخري معارضه

اطلقت علي نفسها اسم لسة معرفتوش اللي يعرفه يقولي سئلنا المحلللين السياسين والعسكريين عن رأيهم في ازمة كروبوبوس

قالو ان ازمة كروبوبوس ازمه خطيره وممكن تؤدي الي صراعات مسلحه وهيكون في ضحايا كتير و مجاعات وان لازم يكون في حل

سلمي يرضي جميع اطراف الازمه والا فان الحرب ستأكل الاخضر واليابس والاطفال الصغيرين مش هيلاقو كيس قلبظ ابو نص جنيه

ودي هتكون بداية النهايه وطبعا معندناش اغلي من فلزات اكبادنا وهيصعبوا علينا ومن هنا بنادي بحل الازمه قبل اشتعالها وبرفع

شعار كيس قلبظ لكل مواطن قصدي لكل طفل سوف نتابع تطورات ازمة كروبوبوس معا وحصريا علي منتدي شباب السفاينه

من امام موقف السوزوكي كان معكم سكر ابو حصيره
سكر
سكر
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 296

مُساهمة من طرف كورمبو الأحد أغسطس 09, 2009 9:49 pm

واللة يا عم سكر انا بحترمك لانك فعلا كلامك جميل واحب اتكلم عن الاخ الى بيؤل لا تعليق دا انا ها شمبرك شمبرة يا حسين

واحب اتكلم عن الاخ جاجرين ولا اجرين المهم ازاى مردش على المواضيع دى الذى يرى فسادا وفسقا ولا يتكلم فهو شيطان كلب اخرس زى ما احنا بنحيها لازم نهزئها واحب اكلم صاحبى بوبس انتا مش لازم تنشطب انتا لا زم تبقى مشرف بس على منتدى الفساد

حتى تقوم باصلاحة وجلد المتملقات وانا ماقصدش حد

و study study study study study study study
كورمبو
كورمبو
عضو مشاغب
عضو مشاغب

مُساهمة من طرف بوبوس الأحد أغسطس 09, 2009 11:03 pm

انت داخل دماخى اوى ياخ كورمبو اية لو اعرف انت مين نعمل دويتو مع بعض لكى نقضى على الفاسقة والفاجرين وعلى الاخت ايناس الدغيدى بسي انا طالب منك طلب تعرفلنا مين هو كورمبو وسكر بحكم خبرتك لما تعطينى ثلاث اسماء ونختار واحد

بوبوس

ذكر عدد الرسائل : 13

مُساهمة من طرف SUN الأحد أغسطس 09, 2009 11:16 pm

بوبوس كتب:بسي انا طالب منك طلب تعرفلنا مين هو كورمبو وسكر بحكم خبرتك لما تعطينى ثلاث اسماء ونختار واحد

معلشى ملحوظة اد كده انت عايزه يعرفلك هو مين؟
SUN
SUN
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

انثى عدد الرسائل : 1470

مُساهمة من طرف gaggren الإثنين أغسطس 10, 2009 6:38 am

علي فكره ياعم كرومبو انت دخلت معايا كده في طريق مسدود وعكيت ياريت يعني تفهم كلامي كويس وبلاش شغل العيال ده ومكنش في داعي انك تنزل موضوع زي ده الا اذا في حاجه عايز تقولها ياريت يعني في شويه احترام ..وثانيا انت غلط في اسمي انت كده اثبت نيتك المعفنه عن قلب حقود انا مش هاكلم تاني
gaggren
gaggren
مشرف .
مشرف .

ذكر عدد الرسائل : 400

مُساهمة من طرف Mentiroso الإثنين أغسطس 10, 2009 4:36 pm

احنا سبنا الموضوع الاساسى وبقينا نتخانق مع بعض هقول ايه شويه عيال على المنتدى بشتموا بعض وبيتخنكوا مع بعض ....كل واحد بيدور على رد التانى عشان يشوفه بيشتمه ولا لا وعشان يشتمه هو كمان .....والاخ كرمبو قال راقيه فى المواضيع التافهه الى قال عليها ومغلطش فى صاحب المواضيع.....
فكفايه تفاهه وشغل العيال الى على المنتدى ده .............
Mentiroso
Mentiroso
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

ذكر عدد الرسائل : 139

مُساهمة من طرف END الإثنين أغسطس 10, 2009 7:18 pm

انا برة الخناقة دى بس هقول انه قال رأيه اه بس غلط بردو فى صاحبة المواضيع
ردا على Mentiroso اللى بيقول :.....والاخ كرمبو قال راقيه فى المواضيع التافهه الى قال عليها ومغلطش فى صاحب المواضيع.....
END
END
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

انثى عدد الرسائل : 424

مُساهمة من طرف كورمبو الثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:33 am

اية يا عم اجرين خلاص انتا اصلا مالكش فى الدور وبعدين هى من اخواتك ولو كنت عاوز تشهر نفسك انك تكلم كرومبو ولا منتيروسو

فا انتا اتشهرت وبعدين انا مشتمتكش وانا بنقد المواضيع مش الاعضاء وكفايا عليك لحد كدا

لا تلعبن مع الكبار حتى ولو دحك عليك الصغار....... فتبول الجبال فى اذنك انك اصبحت كبيرا

فليس الكبير كبيرا الا بعملة واياك والفئران تلعبن ......... فى عبك

study study study
كورمبو
كورمبو
عضو مشاغب
عضو مشاغب

مُساهمة من طرف بندق الثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:17 pm

اية يا عم اجرين خلاص انتا اصلا مالكش فى الدور وبعدين هى من اخواتك ولو كنت عاوز تشهر نفسك انك تكلم كرومبو ولا منتيروسو

كل واحد يخليه في كووزه لحد لما نعوزه
بندق
بندق
عضو سوبر ممتاز
عضو سوبر ممتاز

ذكر عدد الرسائل : 204

مُساهمة من طرف gaggren الأربعاء أغسطس 12, 2009 6:10 am

بص ياعم انا والله ماعرف حد في المنتدي غير كرستيانو و زيكو فا من فضلك بلاش غلط انتا ماتعرفنيش ولاانا اعرفك
gaggren
gaggren
مشرف .
مشرف .

ذكر عدد الرسائل : 400

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2